Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Saturday, January 21, 2006

en lördag i fysikens tecken

idag har jag vaknat, insett att jag fått mens, IGEN, pluggat fysik och annat trevligt (censur här pga. upprörda känslor) . till frukost åt jag hamburgare som sebbe lagade, jag skänkte vänligt bort min andra till de två fattiga studenterna som satt i köket. eftermiddagen har spenderats i vardagsrummet, vandrandes mellan fysikböckerna och datorn (god I sound like a nerd) iklädd dubbla mjukisbyxor och en fejk JL tröja som jag inte vågar ha på mig offentligt, duntofflor och mössa. anledningen är mina "ekonomiska" föräldrar som sparar energi genom att låta det var 16.5 grader i huset. mycket otrevligt. jag har tvingats lyssna till per gessle hela dagen och soundtracket till mr and mrs smith. okej det var inte så hemskt egentligen. men just nu föredrar jag bright eyes och håkans nåt gammalt.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home