Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, June 06, 2006

sommarkänslor


Ikväll värmer sommarnatten mina bara ben för första gången på hela året. Underbart! Att vara ledig sista veckan har helt klart varit en hit hittills. Jag har hunnit med att stanna upp och inse att jag ska ta studenten på fredag och jag har dessutom möjlighet att friskna till, förhoppningsvis försvinner den här elaka allergin/förkylningen tills på fredag och veckan därpå då vi drar till hultsfred! Det ska bli helt fantastiskt skoj


Hultsfred-03

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home