Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, January 04, 2007

oj oj oj

Det blir verkligen mkt intryck sa har i borjan och man vill skriva av sig allting. ska forsoka att skriva mer har sa ni slipper fa ett mail varje gang jag har trakigt och behover skriva av mig... haha. jag hade precis skrivit klart ett inlagg till resedagboken som jag skulle ta med mig hit till SIA men tror ni inte att jag glomde att lagga in inlagget pa USBminnet... sa det far bli imorgon istallet. Bilder finns iallafall nu pa resedagboken nagra stycken fran idag!! sov gott!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home