Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Saturday, March 11, 2006

Festivalcitatet














som fortfarande är roligast och mest passande är " Ät gul snö, det kan vara Öl! " För alltså, den rör liksom alla delar av festivalandet. Direkt liksom, Öl. Ingen festival utan öl. Sen väderleken. Svensk sommar, vädret förvånar aldrig. Nu säger jag inte att det brukar vara snö på hultan, men det skulle inte förvåna. Jag hoppas dock på en lika glödhet vecka som förra gången, minus min brända nästipp. Men sen är matfaktorn dessutom. En uppmaning att stoppa i sig all mat man kan få i sig. Och inte sån skitmat som man alltid äter... Utan riktig smaskig gul snö. öh. aja. Point taken. Det är ett kul citat och jag och carro har köpt biljetter nu i veckan. Linnea och Hanna, om ni läser så känn er träffade. Boka nu.

Vi har haft musikalrep idag och det var förjävla segt. Vi bara satt och satt och satt. Jag hade EN replik. Det var ett skämt. Vi pluggade kemi istället.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home