Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, March 07, 2006

Belgique

Systeryster har besök från Belgien. Jag har fått impa med mina franskaskills. Men det är drygt, jag minns det genast. Att ha en främmande människa i sitt hus är knepigt. Men hon är gullig och jag tror hon tkr det är rätt skönt att nån i huset pratar franska iallfall även om det går lite knackligt ibland.

Jag håller på och räknar lite på ekonomin. Jag tror att det blir rätt bra det här alltså. En hel del kommer ju att gå till skivorna förstås. Men så tänkte jag köpa en del skivor. Jag vill ha en Bright Eyes men jag har inte kommit fram til vilken än. Och så tänkte jag mig lite kent.

Oskars har gjort illa foooten. han är ynklig. Sött.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home