Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Saturday, February 25, 2006

Lördag

Idag har jag varit en riktig såndär papperstant och sorterat alla projektpapper. Väldigt bra. Sen har jag kommit på att jag inte kommer kunna supa på Onsdag efter projektet för jag ska jobba 8.15 på torsdagmorgon. Men vad gör man inte för pengar?

Kvällens aktiviteter är ännu höljda i en dimma. Jag vet ärligt talat inte vad jag orkar med. Är riktigt trött och förkyld och eländig. Dessutom får vi besök här hemma.. och jag funderar på att rymma ner i källarn med en pizza.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home