Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, February 24, 2006

Jag har tråkigt

Jag har sett på Ishockey och insett att sverige kommer få stryk mot Finland i finalen. Tråkigt. Jag är dessutom sjuk. Jag vill påpeka att jag tar illa upp över en viss diskussion rörande mitt utseende.


Jag är annars väldigt glad över jobbet. Och lite stressad över www.insats06.se Jag hoppas verkligen verkligen att det blir bra. Det sitter en hel del affischer på stan nu ialflall. Jag jobbade på bra i eftermiddags. Innan dess repade jag och Jossan Tolvskillingsoperan på 018 över en Kaffe och en chokladbiskvi. Det gick sådär men det var kul. Jobbigt att inse att man inte kan det ännu bara. Haha. Jag har dock inte så jättemycket repliker, mer sångtext...Huva..

Dagens låt är Na Na Na Na Na med Kaiser Chiefs.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home