Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, February 19, 2006

Söndagmiddag

hos farmor och farfar. En mycket bra avslutning på en riktig bakisdag. sjuuk huvudvärk imorse. Banan på väggar och golv och överkast och i mitt hår. Sjukt mycket banan i håret. Sen var vi och bowlade iallfall på eftermiddagen jag oskar elin och sebbe. Jag lyckades med en grov förlust. typ hälften av poängen som de andra. fattar inte vad som hände..:P dåliga klot eller nåt.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hello tjejen! Fasiken vad du bloggar =D Sjukt rolig fest vi hade du... måste göras om. Men nästa gång utan guacamole och banan, right? Kram på dig,

10:47 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home