Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, February 15, 2006

Fantastiska Liv!

Idag har varit en fantastiskt bra dag. Hela veckan har faktiskt varit bra. Om jag tänker efter ordentligt har de senaste veckorna legat en bra bit över snittet. Jag tror att saker och ting kommer att bli otroligt mkt lättare när jag slutar skolan. Jag behöver en paus från skolan för att komma på rätt köl igen. Nu när jag inte haft någon press från skolan på några veckor för att mycket är avslutat och vi ligger i början av mkt så har jag blivit av med stressen. SKÖNT!

Nu är det inte långt kvar till Insats06! Det ska bli kul nu faktiskt. Jag är rätt trött på det, men det ska bli skönt att det snart är över. Ta med er alla ni känner för det är för ett riktigt bra syfte nu eftersom alla pengarna går till Barncancerföreningen i Uppsala.

Vi hade sånggenomgång på musikalen i måndags. Det var riktigt kul och värsta mysig stämning. Jag tror det blir bra det här även om musiken inte är jätteskoj så är det ändå kul och roligt folk. Nu ska jag se på sista delen av lost!
puss

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home