Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, February 09, 2006

Underbara dag!

Detta har varit en helt fantastisk vecka måste jag säga!! Projektarbetet har verkligen börjat rulla på, det är galet skönt! Idag har saker och ting bara liksom... Löst sig.

Helgen skall bli lugn är det tänkt. Jag spenderar för mycket pengar, liv och lördagmorgnar på alkohol. En vit helg med massa trevliga saker som snöiga promenader, vivaldi, städning och lite litterär gestaltning. Utan fysikmåsten och annat astråkigt. Fy vad skönt det ska bli.


Om alla inte redan har förståt det så är det alltså Grand på Trädgårdsgatan 5, Onsdagen den första mars klockan 19.00 som gäller. Det är Black Note Club, Fasion, Malin Nilsson och The Peaks som spelar! Det blir grymt! Inträdet är 40 spänn och alla pengar går oavkortat till Barncancerföreningen i Uppsala. För mer information kika på www.insats06.se ! Förköpsbiljetter kommer att säljas i kattes glasentré under nästa vecka och på måndag och tisdag vecka nio. (samma som spelningen)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home