Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, February 07, 2006

Death Cab for Cutie


Måndag Tisdag den här veckan har varit helt fantastiska! Igårkväll var det Death Cab for Cutie på Berns i Stockholm. Riktigt bra, särskilt "I'll follow you into the dark" en avskalad och fin avslutning där de kunde ha slutat istället för det långa utdragna slutet som var. Men vi hade riktigt kul jag Per och Christoffer. Berns är coolt.
Tisdagen började riktigt bra med ett avklarat körkortsteoriprov! Jag rockar!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag håller med helt och fullt! vaem fan vill kolla på små äckelhundar av Tinkerbell-typ i löjliga utstyrslar?? Inte jag, jag tror dock att jag vet En som kommer se.... *slick*

4:56 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home