Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, January 31, 2006

Hultsfred 06

Kent och The Cardigans

Det funkar liksom...Nu får jag dessutom garanterat med mig tösabitarna. Däremot är det skit att biljetterna liksom låångsamt från år till år blir bara dyrare och dyrare nästan 1400 spänn ska man ut med. Det är faktiskt att ta i tycker jag.

Jag är sjukt sugen på att dra ut och resa nu. Det var en gammal classefrancaisare som var på franskan och berättade om vad hon gjort sen hon gick ut för två år sen. Jag är sugen på att åka till schweiz eller frankrike.. det vore coolt. jag vill verkligen hålla kvar franskan, det är nära att släppa tror jag så att det blir liksom flytande.

Studentflak var ett annat ämne som var på tapeten idag. Känns lite lustigt att diskutera, jag har alltid tänkt mig att det är päronen som i tyst samråd med andra päron styr upp det där. Men det verkar inte så, så vi får ta tag i saken själva. Dessutom snacka vi studentmössor, strass känns kanske liiite väl o-tidlöst. haha. Jag funderar på att låta det stå helt enkelt Classe Francais och ingenting annat, inga band. bara den där lille pluppen i pannan.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home