Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, January 29, 2006

Eller inte alls?


Gokväll :) Jag är trött, men jag har varit hos linnea hela kvällen och hon jag och erika har diskuterat livet och dess mysterier hela kvällen...mycket trevligt faktiskt. ovanligt trevligt. Jag kom fram till en sak nyss.. eller massor med saker, men iallafall en sak, just nu ligger jag ändå på toppen av så mycket olika saker.. när det gäller skolan så har jag aldrig haft så mkt saker i huvudet samtidigt och haft sån stor koll på de sakerna. Franskan t.ex... har aldrig varit SÅ het på franska som jag är nu... det är coolt jag funderar på att börja skriva saker på franska. Fysiken, okej den är SJUKT tråkig och galet avtändande, men man får ändå nån sorts allmänbildning utav det och man får liksom en bra känsla för saker och ting. När det gäller insikter så är det som att de kommer springande mot mig varje dag just nu. Inte nödvändigtvis trevliga sådana, men skärskådande och nakna. Det blir väldigt spännande så. Det är som att jag lär känna mig själv... låter asklyschigt. men det kanske är sant ändå. jag behöver inget Håll Om Mig mer. Det är okej och inte fel, men det är inte livsnödvändigt mera. Jag andas.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home