Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, January 22, 2006

Årets rockbjörn


den här bilden är egentligen helt fel, för jag är ledig imorgon och det är stor skolfeeling på denna. ska dit en stund iallafall på kvällen för musikalen, så det funkar...

jag och olle diskuterade just Laleh här följer sanningen. Det var ju jävligt tråkigt faktiskt att inte håkan vann något med tanke på att han släppt två ruskigt bra album under 2005.

Olle säger:
fan vad jag hatar laleh
Olle säger:
jag är en miljard gånger bättre än henne.
Baby Do I listen to pop music because I'm miserable? säger:
hon vann fan rockbjörnen. det är ju katastrof
Olle säger:
hon vann väl flera?
Olle säger:
galans stora vinnare?
Olle säger:
årets nykomling och årets kvinnliga
Olle säger:
tror jag
Baby Do I listen to pop music because I'm miserable? säger:
ja det kan säkert stämma.
Olle säger:
årets slyna

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home