Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, January 24, 2006

How we hate it when our friends become successful

Jag pallar inte mer så nu har jag parkerat mig här framför datorn istället för med näsan i fysikboken. Väldigt dåligt av mig. Jag har varit på vandring idag. En lång och nästan outhärdlig en. Den började efter sista lektionen, mot friskis med tung packning och äcklig student-ryggsäck. (jag ska aldrig bli student med ryggsäck och när jag får pengar snart så ska jag skaffa en träningsväska som är värdig sin bärerska). Det tog ett bra tag (btw så tänker jag börja skriva med stora bokstäver igen, det ser för fånigt ut med små) Tillslut kom jag fram. Problemet är att i cykel-spring-värma upp-rummet så var det lika packat som i tylösand en sommardag och värmen var ungefär densamma. Så vad får jag hålla till godo med om inte löpbandet... så fortsatte jag gå och varvade med löpning. Sen skulle jag ju hem också.. suck. Haha. jag är så positiv idag.

Jag är så dålig på att ta taaag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home