Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, January 30, 2006

Förhoppningar och Regnbågar

tänkte jag egentligen inte alls skriva om men det spelades just. Jag satt och skärskådade låten Precis som Romeo från nya Håkanalbumet. Den är inte så himla bra den låten egentligen men jag gillar introt som tusan. Det byggs upp sjukt snyggt tycker jag, enkelt och kanske lånat men ändå. Alla bitar kommer in precis rätt och landar så snyggt. Den växer liksom från ingenting och så fram och uppåt till ett snyggt klimax när han börjar sjunga. Me like.
Något som jag starkt ogillar är dagens musikalrep.. blä. jag är trött på det nu. jag vill sätta igång påriktigt, att de ska sätta regi och grejer jag är trött på deras trååkiga impron. BLÄ.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det här är det skönaste på länge jag skrev något i stil med: Jag hatar män de tror de kan bestämma allt.......men ingen bestämmer över mig!

4:59 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home