Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, February 05, 2006

Planera mera?

Jag hatar att planera! Det är det värsta jag vet! Eller, att sätta upp själva planeringen är ju helt okej, men att följa den! Det är vidrigt! Om jag vet att jag ska göra något klockan fyra men fram tills dess är jag ledig, då går hela dagen åt till att förbereda mig för den händelsen. Det kan vara hur litet som helst, men hela dagen blir uppbunden kring den. Eller som idag, fullspäckat schema från klockan tio till sex. Och på det kommer stressen att jag inte har några kontanter på mig så jag måste få tag på en uttagsautomat också. Jag blir tokig. Naturligtvis är faster Asta på besök samtidigt och så har jag träningsverk. Jag har iallafall börjat äta meducin nu så snart blir jag vacker.

Imorgon är det Death Cab for Cutie på Berns i sthlm som gäller, och innan dess studentmösseutprovning!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home