Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, February 01, 2006

Jag har lurat mig själv.. osv.

Jag hoppas bara att den lilla lögnen att jag klarar sånt här överlever fredagen. Om den gör det så ska jag fira storslaget. Det är ett löfte som jag skall hålla. Efter det så visst, vi kommer fortfarande att ha fysik, men det blir en annan grej. Bara jag får G. snälla någon.
Det är intressant, jag har aldrig haft så låga förväntningar på hur det ska gå, det känns skönt, men samtidigt så tänk om jag inte ens får G! Då dör jag ju.

Virtanen har fortfarande inte nämnt bandsläppen till hultan, det är lite konstigt tkr jag. Han borde väl vara först med att hurra/bua?

Nu ska jag sova.
Somnar till Jag har varit i alla städer på repeat idag tror jag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home