Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, February 12, 2006

Fab Five !

Äntligen kommer lite bra tv! Jag älskar Fab Five! Join me klockan 19 på söndagar. Jag skulle tänka ut vem av dem jag gillar äst, men jag vet inte. Carson är iofs. sötast av alla.

Idag samlades typ alla mina bästa vänner för att titta/lyssna på Josefin och hennes projektarbete, Mässa Ex Animo. Det var jättemysigt och Josefin är sjukt duktig! All musik var skriven och framförd av henne, med det sistnämda hade hon hjälp av en grupp galet duktiga musiker. Hur fint som helst :D En väldigt mysig början på en söndag.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home