Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, February 09, 2006

popeliten

Jag måste bara få berätta. På Death Cab konserten i måndags kunde jag inte låta bli att njuta av att få inandas den sjukt snygga popandan som låg i luften. Då tänker jag framförallt på folks kläder. Hela stockholms typ bratpopelit var där eller nåt. Sjukt snygga, sjukt snygga kläder, sjukt lika varandra allihopa vilket kanske var lite trist, men ändå. Man fick en riktig kick och blev sugen på snygga kläder.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home