Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, February 14, 2006

hallelujah

Ett ynka poäng från mvg på Nationella provet i Fysik B! Från och med idag ska jag räkna mig själv som en av de smarta! Så sjukt jävla skönt!!

Mötet imorse gick bra... Jag återkommer om resultatet.. men jag tror att jag härmed har två anledningar att vara lycklig. Sen är det ju alla hjärtans dag också :) firade genom att överaska Oskar och Sebbe med hjärta-chokladkladdmuffins och rosa saft!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home