Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Saturday, February 18, 2006

Pyamasorgie

Jag ska på pyamasparty med teknologer. Det ska ingå sprutgrädde. Jag är livrädd. Så därför ska jag gå ut hårt med alkoholen och börja förfesten redan nu med mor och far. Hur är man föresten Het i Pyamas? Det är inte som att jag tar på mig nå kortkort mininattlinne... Nej jag säger som virtanen, då är det bättre att klä ner sig. Kul att komma dit typ utan kläder och så är folk värsta sunkiga. Då är det bättre att vara sunkig själv... eller.. nä nu vet jag inte. Kul att vara sunkigast?

Sportlov nu iallafall. Jag ska syssla med massor av sport! Det är ju Os på tv... :D

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home