Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, February 20, 2006

Oh No!

Damn va tråkigt! Fast inte jätteoväntat kanske. Men det hade varit kul om de hade givit Canada en lite tuffare match iallafall, hade kunnat sätta lite press med något mål i första perioden så hade det hela blivit lite mer spännande. Men det är hetsigt.

Har varit på stockholmstur idag. Skulle sätta kakan på tåget till Göteborg och sen tog jag en tur. Men det blev ingen shopping förrän jag kom hem till Uppsala då jag införskaffade en fin blå kofta. Är mycket nöjd. Annars är jag sugen på ett par dödligt snygga converseskor som jag hittat.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home