Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, February 21, 2006

Stört skönt

med lov. Jag har insett att jag under mina tre gymnasieår mest sysslat med saker som jag tycker illa om. Så nu har jag suttit på wikipedia i några timmar och sökt på intressanta saker och läst om dem. HA. Jag är en nörd. Andra planer som jag har för den här dagen är att försöka få igång vår gamla videoapparat så jag kan se på Stekta Gröna Tomater igen för det var jättelänge sen. Sen har jag tänkt träna också om jag får med mig min slöhög till pappa.

åh varför har jag så svårt för vissa människor.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home