Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Saturday, February 25, 2006

Tid för loserromantik?

Nu har jag lyssnat på maria du måste höra typ tvåhundraelva gånger ikväll. Jag är lite störd tror jag. www.springjohnny.se Sidan är lite under konstruktion. Jag Är Störd.

Det är inget bra alls med rödvin på lördagkvällar utan annat sällskap än mor och far och deras kompisar. Öppna ett fönster i natt. Okej no more tributes. Jag är trött och sugen på sällskap! Entertain me someone.

När den låten paserat så låter jag det gå på riksväg 45 och sen surar jag över att jag sitter där jag sitter.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home