Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, June 07, 2006

snyftens dag

vaknade tidigt imorse av att solen sneglade in mellan väggen och rullgardinen och så fick jag syn på honom där i sängen sovandes. Fy schan vad jag tycker om den pojken. Je l'aime. Men nu åkte han för tjugo minuter sen och kommer inte hem förrän om en måndad och en vecka ungefär... Först blir det ju hultsfred men sen ska jag vara hemma och jobba i massa veckor på ica och ha tråkigt. haha ok lite att ta i eftersom alla andra i min bekantskapskrets gör som jag och är hemma rätt mycket i sommar för att jobba. Hur som helst kommer jag att sakna oskar. Mycket.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home