Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, September 07, 2006

pommes....

vilken kväll.. är heelt slut. Har suttit och kikat på moppeannonser nu en stund...för jag har insett att jag måste ha ett fordon för att detta ska fungera. Har jobbat från halv fem till o med för en halvtimme sen ungefär.. tjänat 115 spänn. Haft förjävla kul. Har städat typ sjuhundraelva kvadratmeter. Har serverat typ 513 öl. Inte en enda drink (det var sportkväll) Har insett att jag kommer vara feeeett trött imorgon. Wiho.

Puss

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home