Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, September 03, 2006

Söndagkväll

åh jag är så sjukt trött. Slutade jobba för en timme sen och har jobbat hela helgen. DUKTIGA jag. Fast det blir ju inte så mkt plugg gjort på det viset.. haha. Imorgon ska jag på reccemottagning på Värmlands. Lite trist för carro kan inte vara med så jag måste leta upp lite folk och umgås med.. haha. Får ju inte verka för tragisk och ensam...Haha.

Nu ska far se på beck så jag får lämna ifrån mig datorn... sucko. Puss

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home