Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, November 03, 2006

Indokinesisk hetta...

eller nåt. Försöker tragla mig igenom Marguerite Duras' L'Amant, Älskaren.. Det går så sjukt trögt. Intressant när jag googlade på den och insåg att den var djupt erotisk.. Haha. Då insåg jag hur lite man hänger med... Min första tenta är om 14 dagar så jag har pluggat en del nu.. tur att litteraturtentan ligger senare, kommer behöva en del tid till de här satans böckerna.

Inser att det nog är rätt braigt att jag tar det lugnt den här helgen även om det är tråkiiigt att missa whitetrashhalloweenfesten hos Hugo och dessutom Maskeradgasken. Men jag får överleva..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home