Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, October 22, 2006

Sist - den söndagliga pinan

Jag är så trött på att sista! fantastiskt skönt att jag inte ska göra det mer nu på ett par veckor. Har kikat lite på högskoleprovet, när jag testade nu hade jag ungefär samma resultat på orden som förra året, jag som trodde man blev bättre o bättre.. haha.

Mamma har lagt hela handen på en spisplatta, genomtänkt. Nu går hon omkring helt handikappad och ser olycklig ut.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home