Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, October 04, 2006

oh lord...

vad jag borde plugga men inte orkar. Som vanligt.

Kanelbullens dag idag, en kanellängd ligger och väntar på bordet en halvmeter bort, ska få ner ett par rader innan jag sätter tänderna i den... :D Jag har spenderat eftermiddagen hemma hos min käre klubbverkarvän kringlan med ett ikeapaket som efter ett par timmars slit blev ett skrivbord och två lösa skruvar. De två lösa skruvarna skickar vi tillbaks till ikea tkr jag, de kan ju inte skicka med för många skruvar... YES. vi får hoppas att det inte leder till att den rasar ihop under någon trevlig efterfest.
Mormor och morfars hus ligger ute till salu.. sorgligt. Fast jag diggar deras nya lägenhet i Örgryte, typ 1 spårvagnshållplats från Göteborgs city...!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home