Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, September 18, 2006

Vilken Dag!

Jag har varit hemsk och ber alla SÅ mycket om ursäkt för mitt humör idag. Jag hade förlagt nyckeln till värmlands och var minst sagt stressad över detta (som att det undgått någon.. haha)
Dessutom skulle jag försöka instruera en ny jobbare i cafét. INTE bra. Jag var inte så trevlig, eller snarare, totalt ofokuserad. Hursomhelst är nyckeln återfunnen!! Den låg hemma på pianot. BRA Helena... suck.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home