Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, September 12, 2006

Ett stort glas mjölk

är precis vad man behöver när man kommer hem från en hektisk dag! Gott! Dagen gick jättebra, det var lite körigt precis innan lunchen kom igång och som tur är fick jag hjälp av Daniel under de värsta 40 minutrarna typ, då min pakistanier befunnit sig onaturligt lång tid i salladsköket med salladen. TACK för det :) och för hjälpen med kaffemaskinen på slutet. Hann i tid till föreläsningen ialflall det var ju skönt. Får inte försumma skolan för mkt, det är inte bra alls. Imorgon är det mitt första rep med kören.. Det ska bli jätteskojj!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home