Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, September 10, 2006

Mon dieu....

jag är så trött... Har städat värmlands hela dagen idag.. Jag och Julia har bakat Chocolatechipcookies! De blev riktigt bra faktiskt! Imorgon är det jag som cafévärdar på lunchen och i cafét. Jag är RÄDD. Haha. Jag hoppas jag vet hur man gör. Har konfererat med Julia på telefon nu på kvällen så det ska nog gå vägen. Bara jag vågar bossa över jobbarna. Vetefan vad de pratar för språk bara... Haha. Det ska nog gå bra. Om ni är sugna på lunch så kom till Värmlands imorgon och ät!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home