Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, October 01, 2006

appropå karatefyllor och powernaps

Man kan inte låta sitt liv hänga på powernaps. Det funkar liksom inte i längden. Man blir en jävla zombie. Från o med nu ska jag satsa på sömn. Det är så sjukt pinsamt att somna på föreläsningar. Jag ska inte satsa på tequilas efter klockan 12. Farligt Farligt. Jag kan iallfall ställa mig till gruppen som spytt på värmlands vind.. Hahaha. I en besticklåda. (tom som tur var).

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home