Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, October 01, 2006

HUR GÖR MAN

för att hinna!? Jag har så stört mkt att göra hela tiden ju! Har inte börjat plugga ännu inför nästa vecka. känns ju bra. MÅSTE sitta ikväll heela kvällen. Imorgon är det ju för faen landskap hela kvällen och på tisdag är ju första föreläsningen.

underbar bakisdag igår med Julia och Schepper. (istället för att vara hemma och plugga haha) Vaknade så onykter att t.o.m mamma märkte det det är fan nästan respekt efter att ha sovit så länge som jag hade. Bakisheten slog till på allvar runt två. Sen åt vi buffé på China Garden. Jag åt bara friterade räkor... haha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home