Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, October 05, 2006

med katten i knät

är det lite svårt, för man ser inte tangentbordet. Men iaf... Idag har jag för ovanlighetens skull pluggat lite. Började dagen 08.15 på HumC med lite självstudier. För klockan tio började jag dagens lunchpass på Värmlands. Det gick bra, god mat, men man är ju sååå stressad när man kommer därifrån. Nu på kvällen har jag faktiskt läst lite i en av mina svindyra kursböcker som jag hittills inte hade öppnat. Kändes faktiskt bra och ganska nödvändigt.

Jag förstår bara inte varför jag är så deppig hela tiden... seg. Kommer hem och somnar liksom. Orken infinner sig inte.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home