Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, October 15, 2006

ordning och reda på söndag...

Har styrt upp ansökningar till våren här i Uppsala in case Frankrike skulle styras av eller fucka sig. Känns bra att ordna lite för sig.

Igår natt städade jag hela mitt rum körde en sist liksom, kändes bra. Gick och la mig sisådär 02. Det var välbehövligt, familjen var dock inte så lycklig när jag drog på dammsugaren när de låg och sov. Men så hade de klagat hela kvällen på att det var stökigt därinne så de får skylla sig själva. Så nu luktar det gott, lakanen är härligt nytvättade och man ser golvet igen. Dessutom försöker jag styra upp boksituationen, är i stort behov av en bokhylla till men jag har ingen aning om vars den ska gå in i mitt miutiöst noggrant möblerade rum. Det är liksom FULLT redan. Jag behöver dock en ny stol om jag ska kunna plugga i mitt rum. Ska ta en sväng till myrorna och se vad jag kan hitta, annars är det väl ikea nästa.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home