Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Thursday, November 09, 2006

Vad är det som händer?

Har precis läst "i väntan på Godot". Vilken störd bok. Totalt knasig! Jag ska absolut se till att ta reda på varför vi skulle läsa den på franska! Det skulle ju typ inte fungerisera! Faktiskt. Alltså, man (läs jag) kan inte läsa en text som delvis bara är nonsens på franska!

Igår läste jag i hugos SAOL.. min är så otroligt mycket sämre, det står mkt mer förklarat i de gamla versionerna vad orden faktiskt faktiskt betyder... så jag ska skaffa en sån.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home