Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, February 11, 2007

Sondagskvall

hej varlden!! Jag ar verklgien vardelos pa att uppdatera har det maste bli andring pa det. Idag har jag tove kalle och Pierre sett pa film och chillat, assoft. Det var party i fredags men sen dess har vi tagit det suuuperlugnt. jag ar saa irriterad pa en del i klassen vilket inte gar att skriva om pa resedagboken direkt for dar laser ju alla pa skolan hela tiden. hursomhelst, ar sa trott pa hogstadiementaliteten som ar i klassen med gangbildnignar och grejer. Tur att jag har mina homies i klassen sager jag bara :) jag langtar efter er manniskor!! kom och halsa pa! Flyg med ryanair fran goteborg typ gratis :)
Pratade med systerjojo idag pa msn och fick dodslangtan efter systrar!! Jag saknar er babisar!!
PUSS

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home