Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, April 30, 2007

Valborgsmorgon i france

ser inte direkt ut som en vanlig valborgsmorgon... haha men jag har ringt till Uppsala och förhört mig om läget, pappas första kommentar var att han lät nyktrare än mig... Vilket var lite utav ett misstag da den anda drycken jag intagit under dagen var ett glas mjolk och en Pepsimax :D
Jag ar lite avis som inte far vara hemma i uppsala idag... men what the heck.. vi ska ju faktiskt ha Gask ikvall!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home