Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, April 08, 2007

Arles med mor och syster

Dagen har tillbringats pa resande fot med mamma och systeryster; Vi besökte Arles som sakerligen var en fin liten sta, problemet var att det var arlig tjurrusningsfest som pagick hela helgen och vi prickade in dagen da tio arga tjurar skulle springa langs gatan. intressant helt klart, hormonstinna män som sprang efter och försökte nudda tjurarna och typ hetsa dem. Helt klart en upplevelse; eftermiddagen spenderades i St. Marie le Mer dar vi lag pa stranden och solade... jag börjar fa en stadig branna.

Vidare har jag atit for mkt lösgodis och atit massa god mat. Regimen tar sin fart igen nar familjen akt hem och det bara ar en vecka till Beach 07 i Barça!!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home