Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, February 27, 2007

Sjuk igen

Hej hopp alla busbarn

jag ar sjuk igen men det ar itne fullt lika illa den har gangen. Om kalle laser detta, jag behover mailadressen till veronika; somliga maste borja tanka pa sommarjobb aven om det tar emot fett mkt.
Pa lordag bar det av mot alperna. I forebyggande syfte (for att jag inte ska bli mer forkyld) har jag redan borjat ga omkring i mina mysiga skidstrumpor. Mkt sota och mkt trendiga... haha.

Puss

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home