Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, April 03, 2007

Ah jag är världens sämsta bloggägare

Jag blir sa inspirerad av min duktiga syster som bloggar hela tiden! Och sa saknar jag henne sa mycket dessutom. Sa jag blri tvungen att lägga upp en bild pa henne :)

idag var jag och tove pa vag till parken för att sola och bli bruna men det sket sig för det började verkligen aska med dunder och brak. Sa nu sitter vi har inne i skolan och blir vita framfor datorerna istallet! KUL
Jag har analyserat varfor jag ar sa dalig pa att blogga. Jag tror det beror pa att jag inte orkar gora ä och Ö och sant, det ser sa trakigt ut nar man skriver utan dem.... :p jag kanske far börja skriva pa franska istallet.. .men da lar ju antalet besökare sjunka annu mer an de gjort pa senaste tiden... :p aja
önskalista infor födelsedag in case I become rich

H&Ms kanske sötaste klanning i ar



Sötaste potentiella gaskklanningen fran asos.com
Och som avslutning, klanningen jag suktat efter hela varen som inte finns pa mango här i Aix

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home