Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Wednesday, February 28, 2007

angaende Fjuckby

"....Beslutet kan bli vägledande även för andra orter med tvetydiga sexuella associationer. Bland exemplen som uppges i ansökningen nämndes Onansbygd, Rumpsjön, Lem, Bögholmen, Muslickberget, Ballekkåtan och Kukasjärvi, Brittas Hål, Snålkuk, Valefittan och Djuparöven..."


det vore val trevligt att bo i Ballekkåtan eller vad sags? haha

Jag vill gora ett borsklipp. mina fonder har rasat fran att ha totalt gatt upp 118% till 106% MOOOOOO det haller inte!!!

Har snart last ut hela femman i hamiltonserien! Jag somnade dock med tio sidor kvar och sen var jag tvungen att springa hit sa nar jag kommer hem sa vantar upplosningen! Spannande!!

Puss

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home