Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, May 07, 2007

Lyon!

Helloooo! Nu är det dax att bli seriös, en veckas skolresa till Lyon för studier och Museibesök! VI får väl se hur länge seriositeten håller i sig... JAg och tove har nu haft en 15 sms lång smskonversation hurivida vi ska ha med Miss Big Booty Blazer (aka vattenpippan Sprättan) eller inte...:P Nu måste jag duscha och packa ner alla femtielva saker som tove vill att jag ska ha med som inte får plats i väskan :D
Så här liten var jag sist jag var i Lyon

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

go for sprättan, tycker lillasyster yster

12:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nej men sedär vem som gömde sig här :) Hoppas du kommer tillbaka snart... och hopåpas du blir kxm :p du behövs! :) Kramar /Lisa

6:19 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home