Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Sunday, March 12, 2006

Mitt liv i smsform

Backslick
bakat
carro
Chez
alfons
blidde
bravo
Aspelut
Dansös
favvo
defcon
definitly
fellinis
dig...
Dinah
Flätorna
försovning
friskis
hah
henkan
hiiiit
iofs.
isof.
imorr
imorrse
Hördu
Görs
Gudfadern
Gulliksson
Jag
Källarn
Jao
Jasså
kåt
jävla
jättemycket
jättemysigt
levis
linnea
Jo
Knas
Jojo
kommit
körlektion
Jossan
Krambehov!
Kukhuvud
Jympa
Madde
Mejl
nena
Ofvandahls
nice
nights
Ölkväll
mkt
mjukisbyxor
mollösund
Others
Oxfilé
safe
pain
Samantha
pank
sammanstråla
Peaks
seeees
skämmigt
skiter
småsegt
rodnar
snerikes
some
pözz
spelkväll
sunnersta
storken
Puss&kram
supp.z
pussen
t'aime
väderkvarn
väldans
tkr
tjugoåtta
trååkigt
tvkväll
yasmine
yeah

Sparade ord i min mobil alltså. jag tycker det ger en fin bild av mig. haha.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home