Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Monday, April 24, 2006

Ledig Måndag

Hur skönt som helst och det bästa av allt är att jag ska på massage i eftermiddag. Underbart! Föreställningarna har gått hur bra som helst! Imorgon (tisdag 25e) är min sista föreställning och jag hoppas att alla kommer! Tips är att boka biljetter för det börjar närma sig utsålt! Det gör man på www.katedral.se/musikal Om man vill kika på lite bilder så kan man göra det här:

http://sundqvist.dnsalias.com/bilder/var2006/TolvskillingsoperanPremier/

Har funderat lite över faktumet att Max har öppnat i gamla rådhuset. Jag tycker det är hur bra som helst. Det är snyggt och dessutom hur gott som helst. Inredningen är modern och inte alls som det varit tidigare, men jag tycker det är en snygg blandning av nytt och gammalt, man har lyckats med att utnyttja en gammal fin byggnad till nåt modernt. Jag vet att många tycker det är hädelse, men ärligt talat hur fräscht var det förut?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home