Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Friday, March 31, 2006

Äntligen Fredag!

och efter nio. Det vill säga efter jobbet. Och en underbar fredag, Studiebidragsfredag. Händer sällan! Det är helt fantastiskt bra idag med mig :)

Ikväll kommer Oskar Matte Jakob och Carro hit och så ska vi äta godis och se på Kairos Röda Ros. Det ska bli mysigt, det var riktigt länge sen vi hade filmkväll!

Labbade hela förmiddagen med svinont i halsen..nu går jag på Ipren.. Haha det kanske är däröfr jag ä så uppåt! Hej Knark

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home