Rock'n Roll Blåa Ögon


en blogg om musik och mitt högintressanta liv i storstadsmetropolen uppsala.

Name:
Location: Uppsala, Sweden

Äntligen en riktig student i Uppsala. Efter ett halvår i frankrike och en termin som köksmästare på Värmlands lutar jag mig tillbaka och njuter av uppsalas studentliv!

Tuesday, March 14, 2006

Röstlikt

Idag har jag lyssnat på en debatt mellan sveriges ungdomsförbunds ledare i kattes Aula. Jag undrar vem som får min röst i höst.

Jag har även lyssnat på personen som har rösten som läser in alla SL:s Hållplatser. Lustigt. Jag som alltid undrat vem som läser in uppsalabusss hållplatser.

Jag har varit inne på Grandiosas hemsida (www.grandiosa.se) och röstat på Mozarella och Tomatpizzan i årets pizzaval. Gör det DU också. (annars blir det biff och bearnaisesås)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home